آهنگ 1402 و 2023 ایرانی و خارجی جدید پرطرفدار

بهترین سایت ایرانی پرطرفدار موزیک ایرانی

آهنگ 1402 و 2023 ایرانی و خارجی جدید پرطرفدار

بهترین سایت ایرانی پرطرفدار موزیک ایرانی

دانلود آهنگ جدید آرون افشار پناه عاشقان

دانلود آهنگ آرون افشار به نام پناه عاشقان

Download New Music Aron afshar - Panahe Asheghan 

 آرون افشاربا انتشار آهنگ جدید خود به نام پناه عاشقان در بین طرفدارانش از محبوبیت بیشتری برخوردار شده است

منتظر چی هستین ؟ دانلود کنید و لذتشو ببرید

متن آهنگ پناه عاشقان آرون افشار :

من بریدم از همه رسیده ام به تو

به تو پناه عاشقانه ام

من شکسته قایقم تو ساحل منی

بی تو من پر از بهانه ام

من رسیده ام به تو

رها نکن مرا که تو امید آخر منی

شک ندارد عشق تو

همیشه عاشقم ببین تمام باور منی

ببین لحظه ای حال مرا

ببین برگی ام افتاده بر زمین

من تو را میخواهمت همین

مرا جواب میکند سکوت دست های تو

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.