آهنگ 1402 و 2023 ایرانی و خارجی جدید پرطرفدار

بهترین سایت ایرانی پرطرفدار موزیک ایرانی

آهنگ 1402 و 2023 ایرانی و خارجی جدید پرطرفدار

بهترین سایت ایرانی پرطرفدار موزیک ایرانی

دانلود آهنگ بینظیر سامان جلیلی

اهنگ جدید سامان جلیلی بینظیر 

اهنگ بینظیر سامان جلیلی با کیفیت اصلی در صفحه رسمی بلاگ اسکای قرار گرفت 

چنانچه از موزیک ترانه زیبای بینظیر لذت بردید ما را به دوستان خود در دیگر شبکه های اجتماعی معرفی کنید 

Saman Jalili – Binazir

 

 

متن ترانه سامان جلیلی به نام بینظیر

ساده میپوشه ساده میگرده


با همین کاراش عاشقم کرده


خوبه اخلاقش برنمیگرده


با همین چیزاش عاشقم کرده


شدی مال من تو هستی ایده آل من


 با تو عجیبه حال من خوش اومدی به قلبم


تو به تنهایی واسه خودت یه دنیایی


 چقد خوبه که اینجایی خوش اومدی به قلبم


شدی مال من تو هستی ایده آل من 


با تو عجیبه حال من خوش اومدی به قلبم


تو به تنهایی واسه خودت یه دنیایی


 چقد خوبه که اینجایی خوش اومدی به قلبم


پرسه تو این شهر میچسبه 


با اون عاشق کافه ست عاشق بارون


هم بی نظیره هم سر به زیره


 با خنده اون خندم میگیره


دست و دل بازه توی عشق بازی


 ازش این روزا راضیم راضی


سرنوشت با عشق منو برد سمتش


 بودنم پیشش یعنی آرامش


شدی مال من تو هستی ایده آل من


 با تو عجیبه حال من خوش اومدی به قلبم


تو به تنهایی واسه خودت یه دنیایی 


چقد خوبه که اینجایی خوش اومدی به قلبم


شدی مال من تو هستی ایده آل من 


با تو عجیبه حال من خوش اومدی به قلبم


تو به تنهایی واسه خودت یه دنیایی


 چقد خوبه که اینجایی خوش اومدی به قلبم


دانلود آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.